Cabaran Hari Kedua

Hari kedua: 8 dialog yang terpendam, yang teringin diluahkan, tapi tak berkesempatan. (Terpulang nak bagitaw kepada siapa dialog itu ditujukan)



بسم الله الرحمن الرحيم


Ni la dialog2 yg nak kabo..(Randomize and unnamed)


1. Sapit sayang giler2 kat korang. Terimakasih untuk semua. Allah shj yg mampu balas...


2. Ape salah aq kat kau sampai kau buat cmtu kat aq?


3. Korang member terbaik aku. Sori sangat2 sbb aq selalu susahkan korang. Sori sangat3.. Terimekasih giler2 sbb selalu support aq!!


4. Balek2 kau kire kau sorang nak marah. Memang kau sorang dalam dunia ni boleh marah kan? Pahtu bagi alasan yg kau bile marah, tak boleh kawal perasaan. Dah taw mcm tu, berubah la, jangan taw bg alasan je.


5. Apasal kau tak penah reply msj aq? Pahtu g off phone. Time aq tanye dulu, kau jawab "ye". Cerita bukan main berjela. Aq fed-up giler ngan ka. Taw la ka market.


6. Kalu rase aku ni buat salah, bagitaw la, betulkan salah aku. Bukan taw cerita panjang berjela kat belakang. Bila jumpa, wat muka tak puas hati. Kau ingat dgn camtu aku ni boleh berubah jd baik? Makin aq jadi jahat ade la..


7. Dulu time ka nak kat aq, siap jumpa macam2 orang. Sanggup buat tu, sanggup buat ni. Tak penah berkira. Sekarang, ka tengok wall facebook aq pon taknak. Menyesal seih aq terima kau dulu. Kalu aq taw, aq hentam kau cukup2 dulu.


8. Aq da serik jd org baik. Dulu time jd baik, korang g pijak kepale aq. Lain la kau nak sedarkan aq balik. Boleh ke? Kau makin kutuk aq ade la...


PERH... Puas hati giler!!! Giler puas!!!


Vodoo