Malam


بسم الله الرحمن الرحيم


"Kegelapan akan menyelubungi bila malam tiba"
Ya, quote ni salah. Kegelapan sebenarnye cume terjadi bila cahaya takde. Faham tak? Buat2 faham la.

Malam ni aq dengar ramai geng2 nyanyi lagu raya kat bawah. Sebak seih. Dilema rumah dekat datang menyerang!! Adoii..
Tadi bace blog Qieqie pon dengak lagu raye. Rase hati ni kena tonyoh kat mesin parut kelapa.

Teringat lak mase malam aq ngan Rafli kena denda bumping 200 dengan Cikgu Zudin (warden asrama) sbb kantoi main badminton dalam bilik.
Teringat time lepak2 ngan Japran, dan Zulhilmi.
Teringat kat rumah, mase ni selalu lepak ngan mak aku.
Sekarang la time bende2 kenangan ni nak serang aq. Nak aje bagi aq ter-kelu.

Pape pon, tak kire la malam ke, siang ke, itulah hidup.
Malam mase beribadah kepada Allah swt. (Amboi, ayat berapi)

Malam ni, ramai set2 da balik umah masing2.
Dah lame da tak mesej berjela2 ngan sape2. rase cam nak je sekali skala.

Selamat pulang ke pangkuan keluarga masing2.
Tak sabo rase nak balik, makan kuih raya.

TAPI kan.. aq dah nak balik dah pon!!Hahaha.. hilang terus sedih!!
Tata UK (UiTM Kuantan)!!

Ape aq tulis nih??
Wasalam!!