I Hate Haters Who Hate Hater's Haters

Perasan ta, gamba2 kebelakangan ni, smue gamba aq punye sendiri. Bhaha (berlagak tol!)

Bile aq start cakap "Aku minat gile Yuna, minat na mapos Siti Nurhaliza"
Then suddenly ade la yg murai sembelit bunyik
"Borh, Yuna kau minat?" "Siti? Ape kelas?" "F*ck la diorang"

Aku tatau ape salah artist ni kat diorang sampai diorang benci sgt? Lagi satu, menyusahkan mane2 makhluk ke aq nak minat sape pon?
First think, I'm straight. I do be attracted to women. Two, is it a crime when I like women?
"Otak Kerbau" - hati aq terlintas cmtu la. hey, kerbau aq pon layan lagu Yuna, kayh. Kenape manusie suke benci tanpe sebab?

Dan aq masih ta faham apesal ade orang duk sebok kutuk Yuna dan stail tudungnye? Tapi tak terdetik sikit pon na cakap ape2 kat Fasha Sendat yg berkemban tu? Walaupun org tu tudung die ta sempurna, kita bukannya kutuk,beb. Tapi bagi semangat bia tudung die "disempurnakan". Dan sebelum boikot orang yg bertudung, sila boikot orang yg pakai baju berkemban, atau bercoli sahaja boleh tak?

Ape orang na suke, bia la orang tu suke. Kalu ta suke, senyap. Bia je orang tu na suke. Senang. Pahala ta bekurang, dose ta bertambah. Kita di Malaysia. We have freedom of speech, or.... not to speech.

Dan, bagi perempuan yg merasakan kenape lelaki suke tengok blue, jawab dulu kenape ramai pompuan suke bogel. Fair tak? Bhahahaha...

Layan lagu Misha Omar la.
Run into the light, get out of your own way.Not affraid to fight, believe in what you say~