I've Got The Move

Aku akhirkan 2011 dengan rase riang ria sbb tahun tu syok giler. Tapi aq mulekan 2012 dengan rase berkecamuk hati.

Bile kite dah selesa sangat ngan satu bende tu, mesti hati, otak ngan badan berat nak berubah, diubah ngan mengubah.
Bile mulenye 2012, aq kena sedar, yg aq dah takde classmates yg sekepala lagi. Aq akan belajar ke tempat lain, InsyaAllah. Dan adik2 aq akan dok asrama. Tahun PMR terakhir untuk sorang, dan tahun pertame jadi pelajar asrama untuk lagi sorang.
Antara sebab aq tak boring duk rumah cuti panjang sebab adik aku ade kat rumah. Salah sorang pon cukup. Sebab aq ade mangse nak buli, ade kawan nak berkarya, dan ade orang yg akan ketawa bile aq wat lawak. Tapi mule esok, aq sorang yg akan duk kat rumah. Aku akan bangun tido, kehu-kehilir rumah dengan perasaan "blurr", dan rasekan diri macam bangkai bergerak yg hidup menggunakan bateri AA. Bile giliran aku nak sambung belajar nanti, aq akan tinggalkan mak aq sorang kat rumah bile ayah gi kerja. Serba salah aq gini. Siape la yg nak tengok-tengokkan mak ayah aq lepas ni?

Otak da sumbat. Tanak bagi adik aq duk asrama, tak boleh. Tu mase depan die. Tapi, mak akan tinggal kat rumah sorang2 bile aq pergi nanti. Aq pon harap aq boleh satu kelas lagi ngan classmates yg same cm tahun 2011. OMK. Banyak nye angan-angan mustahil.

Mood: I owned you with the moves like jagger, I've got the move like jagger.. (lucah lagu ni)