Hey, I'm Mr. Simple

Sebab I nakal, nakal ~♫
Bagi aku, kreativiti tu cume bawak dua feedback. Orang suka, atau orang benci teros. Tak semua yang "kreatif" tu orang suka.

Zaman sekarang masing2 nak jadi tukang kondem. Semua orang nak cakap orang lain salah. Itu tak boleh, ini tak boleh. Takde ape pon yang betul kat mata masing-masing. Hadui, rimas. Nak taip blog dalam bahasa Melayu pon da takut da. Judge free kat mana-mana. (Jang-jeng-jeng)

Mood raya dah membuak-buak. Kerja masing-masing dalam "in progress". Lepas boring buat satu, aq tuka. Buat yang dua pulak. Kerja kena konsisten (bajet je lebih).
Kadang-kadang rindu zaman sekolah. Inbox phone penuh. Ramai kawan, ramai peminat. Sekarang ni yg banyak cume assignments, konflik, salah faham. wadefak.

Kadang-kadang menangkan kalah, betulkan salah tu perlu. Kalu nak senam robik cam choreo Mr. Simple bagus tak? Bhaha.
(satu lagi entry tanpa isi dan maklumat)