Teruk

Here're the tips on how to be ultimate popular on social networks.
First, have a very nice camera.
Second, have lots of branded outfits that match you.
Third, have a very high skill in photos editing (or atleast have someone who's willing to do that for ya)
Last but not least, have a friend, or siblings, or whoever that willing to be your photographer most of the time.
Damn, I wish I am. Whenever I pissed off, I just need to update it, and I'll got thousands of feedback. (only in dream)

I received complaints about the wide usage of english here, so guest I just tune back to Malay (tekan2 remort → change audio language)

Hadoi. Kuat betul merungut. Apa nak jadi lah ni.
Aku nak jadi pengarah filem (ok, dah berapa kali dah cita2 aku bertuka). Aku ada banyak idea, banyak cerita, banyak imaginasi (yelah tu). Tapi nak jadi pengarah, kena ada satu benda penting - Ayah yang kaya raya. Supaya ayah boleh jadi producer yang kasi duit tak putus-putus. Tak adil.

Tak semua yang kita nak kita akan dapat. Sebab Tuhan tu yang bagi kita jalan kat dunia ni. Tapi Dia tak bagi kita peta, atau GPS untuk kita tahu, lepas ni kita akan singgah dekat mana. Dia cuma bagi kita Iman, sebagai kompas. Untuk tunjuk jalan yang mana elok, jalan yang mana tak. Destinas: mati.
Tapi sebelum mati, dan berenang-renang untuk timbul kat alam kubur, kita akan lalu macam-macam jalan, yang kita tak tahu siapa kita akan jadi.

Takyah la duk merungut cm gampang. Guna hak berfikir sebelum hak bersuara.