Mash-Up 0.1

Terharu tu terdiri daripada gabungan rasa gembira, dan sedih. Agaknya. (sbb kita nangis bila senyum,kn?)
Sebagai makhluk yang kompleks, part hatinya apatah lagi, kan? Gila babi punya kompleks.

Contoh: Mula-mula tengok awek tu, lawa giler. Lepas puas terhegeh-hegeh dok usha, dia tak layan. Dan dengan ajaibnya cakap awek tu kerek, sombong, gedik.
(tiada kena mengena antara hidup ataupun telah eksiden)
Benda yang kompleks ni cuma orang yang bermental kelas pertama ja faham. Orang bermental kelas bawahan tak faham apa itu kompleks.
Sila lihat gambar di atas. Itu merupakan satu gabungan antara dua lagu. Begitulah hati kita. (ok tiba-tiba sumbak, jadi aku tulis lah camni)

Cerita masih panjang, tak sampai hati nak putus asa.
Saya tak pandai usha pompuan. Saya harap anda memulakan langkad dahulu,ya. tq.