If and only If

Bila orang buat lawak yang brilliant, kita cakap "bangang lah kau, hahaha (ketawa sampai terbatuk. dah batuk pun, still try nak ketawa jgak,)" Pelik.

Aku rindu zaman sekolah. Semua budak pakai baju sama. Tadek nak jeles ngan sape2 sebab baju. Boleh ponteng kelas kalau malas, boleh main kejar-kejar dgn GPK Hem ngan cikgu disiplin, tipu cikgu kalau tak siap keje sekolah, ade ramai peminat... Especially, ramai peminat. Haihh ~ (tengok luar tingkap, pandang langit.)

Tau tak kenapa langit biru? Supaya burung seronok terbang. Supaya manusia nampak ada burung terbang. (ok, aku tipu je)
Aku memang takde bakat nak ber-sastera bagai ni. Haih, fail.

Tuhan bagi kita macam-macam. Tapi selalu je kita rasa kurang.

Sila lah ada perempuan baru yang nak usha aku. Aku ni cepat cair ngan pompuan. Hehehe (semnyum muka monyet)