Piramid tu Freemason?


"Bahagia tu datang dengan berkat".
Berkat. Dah lama jugak rasenye aku tinggalkan konsep ni. Biaselah, hidup kat tengah-tengah kepesatan pembangunan ekonomi mascapada ni (amboi kau).
Bila banyak benda baru nak ingat, ade satu dua benda yang tercicir. Sekarang ni baru nak terhegeh-hegeh balik nak kejar 'berkat' tu.

Time borak ngan Raihan semalam, adalah terborak pasal 'niat'.
Kalau niat tu betul, semua benda nak buat jadi. Tapi kalau niat untuk diri sendiri, mimpi jelah...
Tapi niat ni satu benda yang susah. Sebab kadang-kadang aku rasa hati dengan otak aku tak selari.

Tkaziah buat sepupu aku yang baru kehilangan atoknya. Tabahkan hati.
Aku sudahi dengan serangkap pantun.
"people come and people go and people gonna come some more"
p/s: I miss you