Into the Dark Alley...

Pernah dengar lagu "Berhenti Berharap"?
Bro, lagu tu muse aku. Capture my whole life in so many different levels.

"Mengapa ada derita bila bahagia tercipta?
Mengapa ada sang hitam bila putih menyenangkan?"

Life is not about winning. Kadang-kadang kita akan kalah. Sebab kita lemah. Kita tak boleh jamin hari esok dengan adanya semalam.
Tbh, aku give up dalam banyak benda. Dan somehow aku harap aku terus give up. Sebab aku tahu kalau tak give up, all that's left is heartbroken. Tapi kadang-kadang aku tak paham kenapa aku degil.

That's why aku tak suka bila orang try nak faham aku. Sebab aku sendiri tak faham apa kejadah dengan diri sendiri. Let it be fellas. I don't think I was meant to be understand. Let me be as I am, that's more I like it. I'm a person.

Being me is not what it's like by being you or him. Or them. We have our own path.